مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: در شهرهای جدید استان تهران ظرفیت سازی جدید برای ثبت نام نهضت ملی مسکن ایجاد شده است.

 آقای خلیل  محبت خواه گفت:  ظرفیت سازی  برای ثبت نام جدید  نهضت ملی مسکن در  کشور ایجاد شده و در استان تهران و شهرهای جدید تهران هم  ظرفیت جدید ایجاد شده و  ثبت نام برای شهرهایی  از جمله پرند، هشتگرد و ایوانکی هم ایجاد خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پالایش متقاضیان در استان تهران به اتمام رسیده و ارسال پیامک به متقاضیان از ابتدای هفته آغاز شده و متقاضیان باید ظرف مدت ۲ هفته آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است، واریز کنند.

او می‌گوید: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند حذف نشده، اما به انتهای فهرست برای تکمیل واحد‌ها منتقل می‌شوند.

به گفته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده و با توجه به تامین اراضی در این بخش دوره جدیدی از ثبت نام‌ها در شهر‌هایی که ظرفیت سازی ایجاد شده آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۹ تير ۱۴۰۱
وجود و ساخت شهرکهای اقماری جدید و فراوان در تهران به بزرگی و ابهت و شکوه و سلامت و توان کلانشهر تهران و پایتخت می افزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۰۹ تير ۱۴۰۱
استان تهران به پارکینگ خودرو و جنگل ساختمان تبدیل شده. دیگه می خواین چی کار کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
اشرف امینی
۱۱:۴۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
فرزندان من هردو خانه اولی هستند هردو در دوره اول ثبت نام کردند اما هردو رد در خواست شدند رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
جان من
۱۱:۲۸ ۰۹ تير ۱۴۰۱
جان من پیگیری کنین چندتا 40 تومن ، خبرنگار های عزیز جان من پیگیری کنین چندتا 40 تومن اگه از پسش بر نمیام یک فکری بکنم آخه من 40 تومن واریز کردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۰۹ تير ۱۴۰۱
قانون مالیات خانه های خالی را اجرا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۴ ۰۹ تير ۱۴۰۱
اون پنج سال سابقرو کسی که بیمه نداره زن و بچشم و خودشم متولد اون شهر نیستن لما تو اون شهر زندگی میکنه از کجا بیاره. به من پیامک زدن که مدارکت تایید شده بیا برای تکمیل پرونده بعد همون مدارکو بردم پول دفتر خونه و ... بماند بعد خیلی زیبا گفتن به ما گفتن فقط بیمه یا زنت و یا بچت متولد اینجا باشن!!
آخرین اخبار