مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت:۷۶۷ دانش‌آموز نیازمند استان از طرح مدارس همدل بهره‌مند شده‌اند.

مجید الهی راد گفت : با بیان اینکه:۷۶۷ دانش‌آموز نیازمند استان از طرح مدارس همدل بهره‌مند شده‌اندکه  بیشترآنان  در مدارش شهرستان بجنورد پذیرش شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان‌شمالی گفت : از مجموع دانش آموزان پذیرش شده در مدارس همدل ۲۴۲ نفر در بجنورد، ۱۰۵ نفر در اسفراین، ۱۶۰ نفر در شیروان، ۹۷ نفر در فاروج، ۳۷ نفر در مانه و سملقان، ۲۸ نفر در جاجرم، ۵۶ نفر در راز و جرگلان و ۴۲ نفر در گرمه پذیرش شده‌اند.

بهره‌مندی دانش آموزان نیازمند خراسان‌شمالی از برکات طرح مدارس همدلوی همچنین به مشارکت ۲۵۰ مدرسه استان خراسان‌شمالی در طرح مدارس همدل اشاره کرد وگفت: طرح مدارس همدل باهدف حمایت از دانش آموزان کم‌درآمد و مستعد و با همکاری آموزش‌وپرورش استان تا کنون برکات فراوانی برای دانش آموزان محروم به ارمغان داشته است.

الهی راد گفت :این دانش آموزان در مدارس هیات امنایی و غیرانتفاعی ثبت‌نام شده‌اند، طرح مدارس همدل از سال ۱۴۰۰ و با هدف ارائه خدمات آموزشی کیفی رایگان به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد آغاز شده‌است.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌شمالی نیز نسبت به انجام تعاملات مدیران مدارس با کمیته امداد در جهت افزایش خدمت به دانش آموزان محروم و نیازمند استان تاکید کرد.

اکبری گفت: بسیاری از دانش آموزان مستعد در مناطق محروم ساکن هستند که نیاز به حمایت ویژه دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.