معاون اقتصادی بنیاد مستضعفان گفت: امکانات این بنیاد برای توسعه و ایجاد اشتغال در نقاط محروم کشور، چند برابر شده است.

محمد اتابک در سفر به شهرکرد و بازدید واحد‌های صنعتی گفت: محرومیت‌زدایی از دغدغه‌های بنیاد مستضعفان، و یکی از اهداف بنیاد مستضعفان کمک به دولت است، اما باتوجه به محدودیت‌ها نمی‌تواند تمامی مسئولیت‌های دولت را متقبل شود.

اتابک گفت: برای اجرای طرح توسعه شرکت پاک‌پی شهرکرد، نیازمند هزینه ۳.۵ برابری معادل سرمایه‌گذاری در واحد هستیم، اما برای بنیاد اجرای طرح‌های توسعه باید در راستای سوددهی باشد و اگر سوددهی چندانی نباشد، طرح اجرایی نخواهد شد.

اتابک می‌گوید: کارخانه حجاب شهرکرد، با مشکل پرداخت بدهی ارزی به بانک صنعت، معدن و تجارت روبرو است و تا زمانی‌که مشکل این واحد تولیدی با بانک مرتفع نشود، نمی‌توان طرح توسعه آن را عملیاتی کرد.

در خصوص پیشنهاد سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در کشتارگاه جونقان، هم گفت: این موضوع باید از جوانب مختلف مورد بررسی کارشناسی قرار گیرد، زیرا بنیاد مستضعفان تاکنون در صنایع اینچنینی ورود پیدا نکرده است.


بیشتر بخوانید


اتابک گفت: مسئولان استانی باید ابتدا مشکل اجتماعی طرح دامداری سیرک را حل کنند؛ هر طرح اقتصادی که بخواهیم اجرا کنیم باید در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود چراکه در غیراینصورت هدررفت منابع است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار