مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان از برگزاری نمایشگاه تلفیقی، شامل عرضه گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی خبر داد.

علیرضا شاد گفت: در این نمایشگاه تخصصی، ۵۸ تولید کننده و فعال در حوزه‌های گل و گیاه، گل‌های زینتی، آپارتمانی و فضای باز، گیاهان دارویی، ادوات باغبانی، مواد غذایی و همچنین در حوزه سوغات و هدایا از نقاط مختلف کشور، محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدید کنندگان قرار می‌دهند.

به گفته مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی گیلان، شرکت کنندگان از استان‌های گیلان، کرمانشاه، مرکزی، اصفهان، یزد، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران و مازندران محصولات و تولیدات خود را در این رویداد تجاری عرضه می‌کنند.

برقراری ارتباط بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ارایه توانمندی‌های مشارکت کنندگان و فعالان، ایجاد فضای مناسب جهت برقراری ارتباط مستقیم بین مصرف کننده و تولید کننده، از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

نهمین نمایشگاه تخصصی گل و گیاه، سوغات و صنایع دستی از تاریخ ۶ لغایت ۱۰ تیرماه ۱۴۰۱ به مدت پنج روز، از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گیلان برای بازدید علاقه‌مندان دایر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.