مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: فرآیند تکمیل پرسشنامه‌های هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر استان تا ۱۲ تیرماه تمدید شد.

آقای مولوی گفت: با توجه به اعلام دبیرخانه هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر، پرسشنامه تکمیل درخواست حضور در هفدهمین جشنواره تعاونی‌های برتر در سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به آدرس taavoni.mcls.gov.ir در دسترس شرکت‌های تعاونی متقاضی قرار گرفته است.

 مدیران شرکت‌های تعاونی باید با نام کاربری و رمز عبور اختصاصی خود وارد سامانه شده و نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ها اقدام کنند.

 ضرورت دارد متقاضیان در همان روز‌های نخست نسبت به تکمیل پرسشنامه‌ها اقدام کرده و تقاضای خود را به روز‌های پرترافیک پایانی موکول نکنند.

جشنواره تعاونی‌های برتر و تجلیل از تعاونگران نمونه استانی و ملی هفتم تا ۱۳ شهریور همزمان با هفته تعاون برگزار می‌شود.

جشنواره تعاونی‌های برتر با هدف توسعه و ترویج فرهنگ تعاون و معرفی توانمندی‌های بخش تعاون به جامعه و ارج نهادن به زحمات تلاشگران، ایجاد انگیزه و رقابت سالم میان اعضای خانواده بزرگ تعاونی کشور و تشویق و ترغیب فعالیت‌های تولیدی و توزیعی و خدماتی و معرفی الگو‌های عملی موفق تعاونی برای بهره‌گیری از سایر تعاونگران در فضای مناسب در انتقال دانش رسمی و بومی در سطح کشور برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید


گرایش‌های این دوره از جشنواره؛ دامپروری، زراعت، کشاورزی، صنایع غذایی، نساجی و پوشاک، صنعتی، معدنی، تامین نیاز تولیدکنندگان، فرش دستباف، حمل و نقل دریایی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، مرزنشینان، اعتبار، مسکن، عمرانی، تامین نیاز صنوف توزیعی، صنایع‌دستی، اتحادیه توزیعی، اتحادیه خدماتی، اتحادیه تولیدی، خدماتی، زنان، بهداشتی و درمانی و خدمات آموزشی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار