رئیس امور قرآنی اوقاف قم گفت: تاکنون ۱۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف مسابقات سراسری قرآن کریم در سطح استان قم ثبت نام کرده اند.

 سید محمد صالح‌نژاد صبح سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: ثبت نام در چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم استان قم ویژه برادران و خواهران بالای ۱۸ سال  تا دهم تیرماه ادامه دارد.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم می‌گوید:تاکنون ۱۵۰۰ نفر در رشته‌های مختلف این مسابقات ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۰۰ نفر از آن‌ها علاقه‌مند به شرکت در رشته‌های آوایی و ۶۰۰ نفر برای رشته‌های معارفی بوده‌اند.

او گفت:در این زمینه شاهد رشد ۷۰ درصدی هستیم که این امر نشان‌دهنده توسعه فرهنگ قرآنی و کسب آمادگی لازم در تعداد افراد بیشتری است.

صالح نژاد می‌گوید:قم در بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن کریم میزبان است و بنا داریم کار ویژه‌ای در بخش رشته‌های معارفی انجام دهیم.

به گفته او  ثبت نام رشته‌های آوایی تقریباً تمام شده و بر این اساس مقرر شده است در هفته نخست مردادماه، مسابقات در دو بخش خواهران و برادران به صورت همزمان برگزار شود.

رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم با اشاره به محل برگزاری مسابقات تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی حرم مطهر امامزاده علی بن جعفر علیه السلام برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار