مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: مرحله دوم طرح تشدید برخورد با تخلفات در سطح استان اجرا شد.

غلامرضا سالاری گفت: در مرحله دوم این طرح که با هدف برخورد با تخلفات تعزیراتی و به ویژه گرانفروشان و اجرای قاطع احکام واحد‌های متخلف اجرا شد ۱۷۵ واحد صنفی متخلف در شهر شیراز و سایر شهرستان‌های استان پملپ و نصب پارچه شدند.

او از اجرای مرحله سوم این طرح در هفته‌های آتی خبر داد و گفت: همکاری شهروندان در نظارت بر بازار و اعلام گزارش تخلفات به سامانه‌های ارتباطی، تاثیر بسزایی در کاهش و پیگیری از وقوع تخلفات دارد از این رو از مردم عزیز تقاضامندیم تا گزارشات خود را به شماره ۱۲۴ سازمان صمت و یا ۱۳۵ تعزیرات اطلاع دهند تا مراتب توسط بازرسین بررسی و در صورت احراز تخلف، متخلفان اعمال قانون شوند.

ضبط محموله قاچاق بلبرینگ 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از جریمه میلیاردی متهم پرونده قاچاق بلبرینگ در شهرستان کازرون خبر داد.

سالاری در خصوص جزئیات این پرونده گفت: محموله مکشوفه در یک دستگاه کامیون جاساز شده و در حال حمل به مقصد شیراز بود که توسط مامورین نیروی انتظامی شناسایی و توقیف شد.

او به بازداشت یک نفر در این رابطه اشاره و گفت: با تشکیل پرونده‌ای تحت عنوان قاچاق، تحقیقاتی توسط شعبه اول اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کازرون انجام و نهایتا طی بازجویی از متهم و استعلام از مراجع مربوطه، تخلف این فرد در قاچاق کالا محرز شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: با تکمیل تحقیقات و احراز تحلف، شعبه رسیدگی کننده متهم را به پرداخت جریمه نقدی به میزان ۱۱ میلیارد ریال در حق دولت و ضبط محموله مکشوفه محکوم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.