سرپرست کانون پرورش فکری اردبیل گفت: بیش از ۳۰۰ کارگاه فرهنگی، هنری و ادبی تابستانه برای کودکان و نوجوانان این استان دایر شد.

ملیحه ملک‌زاده گفت: در ۲۲ مرکز فرهنگی - هنری استان گروه‌های سنی ۴ تا ۱۸ سال در هنرهای تجسمی از جمله نقاشی، طراحی، خوشنویسی، کلاژ (تکه‌چسبانی)، اوریگامی (کاغذوتا)، انواع کاردستی، سفال‌گری، عکاسی و بازیگری، فیلم‌سازی، عروسک نمایشی، پویانمایی، سرود و موسیقی کودک (اُرف) و شطرنج، زیرنظر مربیان مجرب کانون آموزش می‌بینند.

سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل می گوید: کارگاه‌های ادبی نیز در بخش‌های شعر، داستان، خوانش متون ادبی و نوشتن خلاق در قالب فعالیت‌های تخصصی با هدف ارتقای آگاهی‌های علمی و ادبی مخاطبان اجرا خواهد شد.

او همچنین به فعالیت‌های عمومی در مراکز فرهنگی - هنری استان اشاره کرد و گفت: کتاب‌خوانی، قصه‌گویی، معرفی سرزمین، مفاخر، مشاغل و وقایع و ایام، آشنایی با قرآن و احادیث بصورت رایگان برای اعضای مراکز فرهنگی ، هنری برگزار می‌شود.

ملک‌زاده گفت: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های خبری ardabil.kpf.ir و کانون نیوز اطلاعات تکمیلی و اخبار مربوط به اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های پیش‌رو را دریافت کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.