مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: پنج بوکسور این استان به نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشور دعوت شدند.

 روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان، ادهم کُرد گفت: نخستین مرحله اردوی تمرینی تیم‌ملی بوکس کشورمان پس از رقابت‌های قهرمانی کشور، از هفتم تیرماه با حضور ۱۴ بوکسور راه‌یافته به این مرحله آغاز می‌شود.

او گفت:پس از برگزاری سی‌امین دوره رقابتهای بوکس قهرمانی کشور که از ۲۸ اردیبهشت‌ تا دوم خردادماه به میزبانی سیستان و بلوچستان برگزار شد نفرات راه‌یافته به اردوی تیم‌ملی از سوی کادرفنی مشخص شدند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان گفت: بر همین اساس نخستین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی بوکس کشورمان برای حضور در رویدادهای پیش رو از هفتم تیرماه با حضور ۱۴ بوکسور راه‌یافته به مرحله اول اردو در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز می‌شود و تا روز ۱۵ تیرماه ادامه خواهد داشت.

او گفت: در صورت تشخیص کادرفنی امکان ادامه تمرینات تا یک هفته بعد از تاریخ اعلامی نیز وجود دارد.

کُرد گفت: دانیال شه بخش، عمران سوری زائی، مصطفی ریگی، مسلم مقصودی و عرفان جمال زایی بوکسورهای سیستان و بلوچستان هستند که در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

او گفت: هدایت ملی‌پوشان بوکس کشورمان برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی است و همایون امیری، جاسم دلاوری، غلامرضا کریمی، دانیال تیماجی، شهرام فاتح، اصغر اشرفی و میلاد روحانی مربیگری این نفرات را برعهده دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار