مدیر شرکت توزیع برق لرستان گفت: در طرح پایش از راه دور مصرف برق ادارات دولتی و نهاد‌های عمومی که از ابتدای پیک آغاز شده، در هفته گذشته برق ۶۴ اداره پرمصرف در استان قطع شد.

مهران امیری با بیان اینکه از ابتدای پیک بار ۱۴۰۱ برنامه ریزی‌های فراوانی جهت عبور از پیک بدون خاموشی با برنامه، در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از این برنامه‌ها پایش ۲۴ ساعته برق مصرفی ادارات و نهاد‌های عمومی است.

وی می گوید: براساس دستورالعمل ابلاغی، ادارات استان موظف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد مصرف برق خود را نسبت به مشابه سال قبل کاهش دهند و در صورت عدم رعایت این الگو برق‌ها آن‌ها قطع خواهد شد.

وی گفت: طی پایش برق مصرفی ادارات در هفته گذشته تعداد ۶۴ در سطح استان متاسفانه الگو‌های مصرفی برق را رعایت نکرده بودند، قطع شد.

امیری با اشاره به اینکه روند پایش ادارات دولتی و نهاد‌های عمومی تا پایان پیک ادامه دارد، گفت: در مرحله اول به اداراتی که نسبت به رعایت الگوی مصرف همکاری ندارند، اخطار داده می‌شود و در صورت تکرار علاوه بر قطع برق، لیست آن‌ها به استانداری لرستان ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: امیدواریم که با برنامه‌های منسجمی که در نظر گرفته شده شاهد خاموشی‌های با برنامه در تابستان ۱۴۰۱ نباشیم و برق مطمئن و پایدار را به هم استانی‌های عزیز ارائه نماییم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.