مدیر کل بازرسی چهارمحال و بختیاری گفت: دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبه معوق در استان به بیت المال بازگشت.

آقای احمدی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات گفت: به منظور بررسی مشکلات شرکت‌های دانش بنیان ۶۰ بازدید میدانی انجام گرفته که به دنبال این بازدید‌ها ۲۱۲ مصوبه به دستگاه‌های اجرایی ارسال شده است.

بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته ۱۷۵ هکتار اراضی به این شرکت‌ها واگذار و مشکل اصلی تأمین زمین این شرکت‌های دانش بنیان رفع شد.

پارسال به منظور جلوگیری و پیشگیری از جرایم ۵۰ مکاتبه هشداری با دستگاه‌های اجرایی صورت گرفته است.


بیشتر بخوانید


سازمان بازرسی چهارمحال و بختیاری ۵۰۴ معامله را در سامانه بررسی کرده که ارزش ریالی معاملات بازرسی شده دو هزار و ۲۶ میلیارد تومان است.

برای جلوگیری از جرایم به ۱۲۲ پروژه تذکر داده شد و در یکی از طرح‌ها به تذکرات داده شده توجه نشده بود که پس از بازرسی انجام شده این طرح لغو و با اصلاح امور در مسیر درست خود قرار گرفت.

بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته برخی تخلفات مالی در طرح های مختلف شناسایی شد که در این خصوص ۵۹۸ میلیارد تومان به خزانه دولت بازگشت.

دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبه معوق به بیت المال بازگشت و بیشترین تخلفات شناسایی شده در چهارمحال و بختیاری به ترتیب تصرف و تضییع اموال عمومی، گزارش خلاف واقع، کم کاری نقض قوانین و سهل انگاری بوده است.

۴۲۴ نفر از کارکنان و مدیران دولت تحت تعقیب اداری هستند و ۱۶۳ نفر از مدیران و کارکنان دولت نیز تحت تعقیب کیفری قرار گرفته اند که برای تعدادی از این افراد حکم صادر شد.

۱۱۷ مورد بازرسی از دستگاه‌های اجرایی استان انجام گرفته و طی این بازرسی‌ها ۲۴۵ گزارش تهیه و ۴۶۵ پیشنهاد اصلاح امور به دستگاه‌ها ارسال شد.

۳۰۸ مورد اموال دولتی در استان تثبیت مالکیت شده و ۶۹۸ سند تک برگ بنفش برای اموال غیر منقول دستگاه‌ها صادر شده است.

پارسال، دو هزار و ۶۲۳ شکایت مردمی در بازرسی استان ثبت شده که برای تعدادی از این شکایات پرونده ایجاد شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار