معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع گفت: به دنبال برگزاری همایش فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان پژوهشگران اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با ارائه شش مقاله تخصصی مرتبط، توان علمی و پژوهش خود را به منصه ظهور رساندند.

سیدعلی سیاوش  گفت: در جریان برگزاری همایش علمی با عنوان فرصت‌ها و چالش‌های استان خوزستان در محور‌های مختلف که به همت سپاه حضرت ولیعصر (عج) با همکاری بسیج اساتید و پارک علم و فناوری استان خوزستان برای بررسی راهکار‌های تحقق شعار سال جاری برگزار شد، شش مقاله تخصصی هم راستا با اهداف و محور‌های همایش از پژوهشگران این اداره کل ارائه شد.

او می‌گوید: مقالات فاضل حمیدی، حمید بهمنی، فرید موحد، علی معارچی‌پور لیلا خوزستانی و سیما تورانی که در دبیرخانه این همایش پذیرش و تأیید شده بود، در این همایش یک روزه که سی و یکم خرداد ماه برگزار شد، ارائه و مورد توجه شرکت‌کنندگان قرار گرفت.
معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع، تقویت و ترویج فعالیت‌های پژوهش و ارتقاء بنیه علمی پژوهشگران را از اهم اهدافی عنوان کرد که واحد برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع این اداره کل به منظور بسط فرهنگ علم محوری و پژوهش‌مداری دنبال می‌کند.

این مقام مسئول گفت: همچنین مطابق با برنامه‌ریزی و اهداف سالیانه مدیریت دانش، سلسله نشست‌هایی با هدف انتقال تجارب و دانش‌های شغلی با حضور نمایندگان و نخبگان دانشی بنادر در محل سازمان مرکزی برگزار شد و در نخستین نشست کارشناسان بندرامام خمینی (ره) تجربیات و دانش شغلی خود را شرح دادند.

آقای سیاوش  به ضرورت ایجاد دسترسی به دانش تولید شده برای عموم کارکنان به منظور رشد بهره‌وری و کارایی نیرو‌های انسانی اشاره کرد و گفت: از ابتدای شروع به کار سامانه مدیریت دانش با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی، دسترسی کارکنان به این سامانه به منظور اجرای پیاده سازی و استقرار بهینه آن همواره میسر بوده و فرآیند مدیریت دانش با استفاده از مشارکت و انتقال تجربه کارکنان به شکل مطلوبی اجرا می‌شود.

درخشش پژوهشگران بندرامام خمینی (ره) در همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان

معاون برنامه‌ریزی، مدیریت و توسعه منابع ادامه داد: هوشمندسازی لایروب دزفول و طراحی و ساخت ماژول‌های الکترونیکی مدلاتور و مادربرد رادار‌های استراتژیک از جمله موضوعاتی بودند در این نشست تلاش شد تا دانش و تجربه به دست آمده در حوزه بهره‌گیری از توان و دانش فنی داخلی به سایرین انتقال داده شود.

او اظهار امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت وتوانمندی انتقال تجربیات و دانش کسب شده در این اداره کل، این مسیر ادامه خواهد یابد  و همکاران دیگری نیز جهت ارائه توانمندی‌ها و دانش کسب شده به عنوان سخنران معرفی شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار