اطلاعیه شورای اسلامی شهر قزوین درباره نشست زمین اطراف پل معلق باراجین

اعضای شورای اسلامی شهر قزوین به همراه مدیران ارشد شهری امروز از پل معلق بوستان ملی باراجین بازدید کردند.

اطلاعیه روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، پیرامون مطالب منتشر شده در خصوص نشست زمین اطراف پل معلق بوستان ملی باراجین

بسم الله الرحمن الرحیم

با توجه به درج مطالبی در فضای مجازی مبنی بر نشست زمین در محدوده پل معلق بوستان ملی باراجین صبح امروز حق شناس نائب رییس و صلح جو عضو شورای اسلامی شهر قزوین بهمراه تعدادی از مدیران ارشد شهری در حوزه‌های عمرانی، اتش نشانی، منطقه نمونه گردشگری باراجین و... از محل مورد نظر و زمین‌های اطراف آن بازدید نمودند که در جریان این بازدید میدانی کارشناسان مربوطه به بحث و بررسی وضعیت موجود پرداختند و در پایان نتایج ذیل بدست آمد که جهت اطلاع افکار عمومی به شرح ذیل اعلام می‌گردد.

سازه پل کابلی مطابق استاندارد‌های روز دنیا طراحی و اجرا شده و سازه آن از محوطه سازی پشت پل مستقل می‌باشد و هم اکنون به لحاظ پایداری و سلامت در شرایط کاملا مطلوب بوده و هیچگونه نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

نشست موضعی ایجاد شده در بخشی از محوطه مجاور به دلیل نفوذ آب و عدم زهکشی در آن قسمت می‌باشد و با اصلاح سطحی به سادگی قابل ترمیم است که این مهم در روز‌های آتی اجرا می‌گردد.

به منظور جلوگیری از رانش خاک در این محدوده نیز احداث دیوار حایل لبه محوطه در دستور کار مدیریت منطقه گردشگری باراجین قرار دارد که سریعا اجرا می‌گردد.

شایان ذکر است به منظور اطمینان از ایمنی پل معلق بوستان باراجین، بازدید‌های ماهیانه مستمر از این سازه از زمان افتتاح آن صورت گرفته و همچنان ادامه دارد.

پل کابلی باراجین هیچ مشکلی ندارد و شهروندان می توانند بدون هیچ گونه نگرانی از این پل معلق استفاده کنند.

امنیت و سلامتی شهروندان عزیز همواره سرلوحه برنامه‌های مجموعه مدیریت شهری قزوین قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار