معاون رئیس‌جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با همراهی استاندار گیلان، با نماینده، ولی فقیه گیلان دیدار کرد.

امیرحسین قاضی زاده هاشمی با همراهی دکتر اسدالله عباسی استاندار و جمعی از مدیران استانی، پس از حضور در گلزار شهدای رشت و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با آیت الله رسول فلاحتی نماینده، ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت دیدار و گفتگو کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این دیدار، با بیان اینکه قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران یکی از وظایف اصلی بنیاد شهید در کشور است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ماندگاری و موفقیت‌های خود را مدیون خون پاک شهیدان و خانواده‌های آنان است و باید بهترین امکانات در اختیارشان قرار گیرد.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی با تأکید بر لزوم توجه به حل مشکلات خانواده ایثارگران در کشور افزود: یکی از دلایل انجام سفر‌های استانی، شناسایی مشکلات ایثارگران و جانبازان در هر استان و تلاش برای حل این مشکلات است.

آیت‌الله رسول فلاحتی نیز با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا یک افتخار و به‌نوعی بالاترین خدمت در جامعه است، گفت: شهدا و خانواده آنان زحمات زیادی در دوران دفاع مقدس کشیده و این نظام مقدس استحکام خود را مدیون خون پاک شهیدان و استقامت خانواده آنان است.

وی بنیاد شهید و امور ایثارگران را یکی از نهاد‌های مهم و خدمت‌گزار در نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: بنیاد شهید با قشری از جامعه مواجه است که هستی خود را پای این نظام داده اند و باید بهترین خدمات رفاهی و درمانی برای این قشر از جامعه ارائه شود.

آیت الله فلاحتی همچنین با اشاره به وفاق خوب در استان گیلان، از اقدامات ارزشمند و میدانی استاندار گیلان که برای خدمت به مردم قدم بر می‌دارد، قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.