در بازرسی از یک منزل مسکونی مقادیری مواد روانگردان شیشه کشف و یک قاچاقچی در این رابطه دستگیر شد.

سرهنگ حسن هاشم نیا،رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: در پیگیری اطلاعاتی اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد یک قاچاقچی با انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار به قم قصد توزیع آن را داشته که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او گفت: در ادامه مأموران منزل مسکونی متهم را شناسایی کردند و با هماهنگی مقام قضایی استان برای دستگیری  وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: سرانجام در بازرسی از منزل  یک کیلو و ۶۹۵ گرم مواد روانگردان شیشه کشف، متهم دستگیر و در نهایت به انضمام پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

متیل آمفتامین که در اصطلاح عمومی شیشه یا کریستال نامیده می‌شود یک ماده اعتیادآور قوی است که باعث اختلال شدید خواب و بی اشتهایی  و پس از مصرف باعث ایجاد تشنگی شدید در فرد مصرف کننده می‌شود.

مت آمفتامین به دلیل شکل شیشه مانند در ایران به نام شیشه شناخته می‌شود. نام‌های دیگر آن کریستال، آیس، مت، اسپید و گلاس است.

اثرات ناشی از مصرف شیشه

بیمار معمولا چشم های قرمز، چهره  برافروخته و عرق آلود، دهانی خشک، دندان هایی پوسیده و لثه هایی خراب دارد.

تند صحبت می کند و خیلی زود عصبانی می شود. در کوتاه مدت به دلیل آشفتگی های ذهنی، فراموشکاری، مسئولیت ناپذیری، پرخاشگری، توهم و هذیان موقعیت اجتماعی، شغلی، تحصیلی و حتی روابط زناشویی او به خطر می افتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار