مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سراسر کشور پویش صحن حرم، مدرسه‌ام در استان برگزار شد.

آقای رهی گفت: این طرح همزمان با دهه کرامت و ترویج فرهنگ متعالی رضوی و فاطمی، در راستای اجرای طرح  آجر به آجر و با هدف جلب مشارکت‌های خرد مردمی در عرصه ترویج فرهنگ مدرسه سازی در چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

پویش صحن حرم، مدرسه‌ام پنجمین پویشی است که در راستای طرح تحولی آجر به آجر اجرا و منابع مالی جمع آوری شده در این طرح، به نیت امام هشتم، صرف ساخت هشت مدرسه دانش آموزان استثنایی در استان‌های مختلف کشور می‌شود.


بیشتر بخوانید


مردم نیک اندیش می‌توانند با مراجعه به کانال مهر مدرسه در شبکه اجتماعی شاد و یا از طریق سامانه ajorBajor.ir در این پویش خیرخواهانه شرکت کنند.

پویش‌های مهر را با محرم آغاز کنیم، من مادرم، بچه‌های ایران فرزندمن، آجر‌های مهربانی و به رنگ مدرسه نیز در راستای طرح آجر به آجر اجرا شده و بیش از یک و نیم میلیون نفر در سطح کشور در این پویش‌ها شرکت کردند.

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در نظر دارد هشت مدرسه استثنایی را در کشور به همت هموطنان نیک اندیش تکمیل کنند.

به همین منظور همه خیران می‌توانند ضمن بارگزاری تصاویر دلخواه خود در سامانه و پرداخت مبلغ مورد نظر، پوستر مرتبط با پویش مردمی صحن حرم، مدرسه ام را دریافت و در این امر خدا پسندانه مشارکت نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار