رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری:

همه ما بر آینده وزنه برداری در المپیک متمرکز هستیم

محمد جلود گفت: همه ما در فدراسیون جهانی بر آینده وزنه برداری و اطمینان از همکاری با شریکان المپیکی خود متمرکز هستیم.

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی وزنه برداری روز شنبه برگزار و محمد جلود از عراق به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد. با برگزاری انتخابات در آلبانی تعداد نفرات جدید که به هیئت رئیسه فدراسیون جهانی راه یافتند افزایش پیدا کرد به طوری که ۱۲ عضو جدید برای هیئت رئیسه انتخاب شدند که به گفته جلود تغییر ۶۶ درصدی در تیم مدیریت به وجود آمده است.

همچنین اعضای هیئت رئیسه کشور‌های روسیه، قزاقستان، ازبکستان، هند و اکوادور جایگاه‌های خود را در فدراسیون جهانی وزنه برداری از دست دادند و سایر اعضای سابق هیئت رئیسه یا واجد شرایط شرکت در انتخابات نبودند یا قبلاً کناره گیری کرده بودند.

محمد جلود رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری بعد از تکیمل شدن اعضای هیئت رئیسه گفت: خیلی خوشحالم که برای ایجاد تغییرات مثبت در وزنه برداری به ما اعتماد شده است و من مشتاقانه منتظر شروع کار با تیم جدید هستم. خوشبختانه انرژی جدیدی در سازمان ما به وجود آمده است. من قبلاً این فرصت را داشتم که با تیم جدیدم صحبت کنم و آن‌ها آماده هستند تا سر کار‌های خود رفته و چیز‌های خوبی برای ورزش ارائه دهند. همه ما بر آینده وزنه برداری و اطمینان از همکاری با شریکان المپیکی خود متمرکز هستیم.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار