در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد یک هزار و ۲۲۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

امروز دوشنبه (۶  تیر) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت ۳۳۰ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۱ هزار و ۹ واحد قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس به مدار صعودی بازگشت و با رشد یک هزار و ۲۲۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۲ هزار و ۵۶۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۸ واحد در ارتفاع ۴۱۷ هزار و ۶۴۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد شپنا، حکشتی و نوری بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سآبیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۷.۶۷ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۳۹ واحدی ایستاد. زاگرس، بپاس و آریا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. دی، ددانا و قچار پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.  

در ساعت ۱۱:۱۱ دقیقه شاخص کل بورس هزار واحد دیگر رشد کرد و با رشد ۲ هزار و ۲۹۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۶۳۷ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۱۰۳ واحد در ارتفاع ۴۱۷ هزار و ۵۸۰ واحدی قرار گرفت. شپنا، نوری و حکشتی بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

سآبیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۴۴ واحدی قرار گرفت. زاگرس، ومهان و صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند.

دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۴۸ نماد در صف خرید و ۶۹ نماد در صف فروش هستند.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۶۲۵ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۹۶۶ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۳۴۵ واحد در ارتفاع ۴۱۷ هزار و ۳۳۸ واحدی قرار گرفت. شپنا، نوری و پارس بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. سابیک پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص فرابورس نیز با رشد یک واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۴۸ واحدی قرار گرفت. زاگرس، کگهر و صبا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۶۲ نماد در صف خرید و ۷۴ نماد در صف فروش هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار