مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به بارندگی ۲ روز اخیر در جنوب این استان نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر به ۵۹ نفر آسیب دیده در سیلاب امدادرسانی کردند.

علیرضا میربهاءالدین  گفت: ۴۰ سیل زده شهرستان‌های مذکور در قالب ۱۲ خانوار در چادر‌های امدادی این جمعیت اسکان اضطراری داده شدند.

او گفت: همچنین تعداد ۱۲ دستگاه چادر امدادی و مسافرتی، ۲۱ تخته موکت، ۴۶ تخته پتو و ۲۳ بسته غذایی و مقادیری اقلام زیستی در بین آسیب دیدگان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پنج روستا در شهرستان‌های سرباز و ایرانشهر درگیر سیلاب و آبگرفتگی شدند که توسط ۳۳ نفر نجاتگر عملیاتی و بکارگیری ۶ خودرو امدادی و عملیاتی خدمات دریافت کردند.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان از تداوم بارش‌ها بر اساس خروجی نقشه‌های پیش‌یابی و مدل‌های جوی خبر داد و گفت: بارندگی در ۲۲ ایستگاه هواشناسی این استان از روز گذشته تا کنون ثبت شده است.

محسن حیدری گفت: مجموع بارندگی دو روز گذشته در ایستگاه‌های هواشناسی مچان، رییس آباد و کجدر از توابع سرباز تا کنون به ترتیب ۶۵، ۲۱.۵ و ۱۷ میلی‌متر، آبگاه، مهبان، دهیرک از توابع نیکشهر به ترتیب ۱۸، ۲۴ و ۴۰، قصرقند ۱۳، ایرانشهر ۱۶.۶، نیکشهر ۱.۴ و چگرد و کارواندر از توابع خاش به ترتیب ۵۰ و ۲۵ میلی‌متر گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار