رییس اداره حفاظت محیط زیست ایذه گفت: برق این اداره و ایستگاه سنجش ذرات معلق در هوا به دلیل آنچه که مصرف برق پس از وقت اداری عنوان شده قطع شد.

احمد امیری گفت: ایستگاه سنجش ذرات معلق هوا در اداره حفاظت محیط زیست مستقر است و باید به صورت ۲۴ ساعته فعال باشد تا اطلاعات آلودگی هوا را مخابره کند.

به گفته او  برای فعالیت این ایستگاه یک دستگاه کولر نیز باید همواره روشن باشد و در حالی که استان با پدیده گرد و خاک روبرو است اداره برق اقدام به قطع برق اداره محیط زیست ایذه کرده و امکان ثبت داده آماری در مورد میزان گرد و خاک موجود در هوا وجود ندارد.

رییس اداره محیط زیست ایذه می گوید: هرگونه تصمیم‌گیری در مورد تعطیلی یا عدم تعطیلی ادارات و نهاد‌های شهرستان با توجه به داده‌های ایستگاه سنجش ذرات معلق در هوا است.

او گفت: این ایستگاه باید به صورت ۲۴ ساعته فعال باشد و  خاموش و روشن شدن دستگاه و قطع مکرر برق موجب آسیب به دستگاه سنجش آلودگی هوا می‌شود، کما اینکه چندی پیش این دستگاه دچار مشکل شد و چندین روز از دسترس خارج شد.

اداره برق ایذه اعلام کرده که قطع برق اداره محیط زیست ایذه بنا به دستور مرکز استان و بر اساس دستورالعمل هیات دولت بوده، اما انتظار می رود با هماهنگی از این پس شاهد چنین مشکلاتی نباشیم.

برچسب ها: قطع برق ، مصرف برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.