آموزشگاه حاج قدرت الله ده بزرگی در دوطبقه با ۱۲ کلاس آموزشی و ۴ اتاق کارگاه آزمایشگاه و دفتر امروز به بهره برداری رسید.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در آیین افتتاح اموزشگاه خیرساز استثنایی حاج قدرت الله ده بزرگی در ناحیه سه شیراز گفت: کار خیران مدرسه ساز در جهت انتقال ارزش‌های ایثار، نقش و اثر بسیار زیادی بجا می‌گذارد.

حمید طریفی به اهمیت تعلیم و تربیت اشاره و گفت: این مدرسه سازی در امتداد کار تعلیم و تربیت بوده و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: اکثر بچه‌هایی که دانش آموزان استثنایی هستند جذب مدارس شده اند و باید فضای استاندارد آموزشی را برای حضور دیگر دانش آموزان را فراهم آوریم.

طریفی گفت: مدرسه باید احساس امنیت و آرامش به دانش آموزان دهد و همین مدرسه منشاء حیات احتماعی آنان می‌شود.

معاون وزیر و رییس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: باید مدارس خاص ویژه‌ی دانش آموزان استثنایی ایجاد و توسعه دهیم.

او گفت: خیران مدارس استثنایی باعث می‌شوند که زندگی جدیدی را به بچه‌های دارای نیاز‌های ویژه ببخشند.

طریفی گفت: کار خیر امر پسندیده‌ای بوده و سعی بر این است که خیران مدرسه ساز و مدرسه یار در امر همفکری مدیریت مدارس حضور داشته باشند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز هم در این مراسم گفت: این آموزشگاه تمام خیرساز بوده که در زمینی به مساحت دوهزار و صدو هفتاد مترمربع احداث شده است.

او گفت: این اموزشگاه شامل هزار و سیصد و نود مترمربع محوطه و نهصد و سی و چهار متر مربع زیربنا است.

موسوی گفت: این مدرسه دارای دوطبقه با ۱۲ کلاس آموزشی و ۴ اتاق کارگاه آزمایشگاه و دفتر و سرویس‌های بهداشتی و سرایداری است.

او گفت: مدرسه‌ی مرحوم ده بزرگی جزء مدارس استثنایی بوده و صد و پنجاه دانش آموز استثنایی دوره ابتدایی در آن آموزش خواهند دید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار