معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران تابستانی خبر داد.

عباس خدابخشیان در نشست ستاد اجرایی خدمات سفر تابستان شهرستان ملایر گفت: ستاد ساماندهی و ارتقای خدمات سفر در ۱۵ بند و اولویت از اول تیر تا پایان شهریور فعالیت دارد.

او خواستار آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر برای پذیرایی از مسافران شد و گفت: مدیران باید نظارت کامل بر اجرای برنامه‌های این ستاد داشته باشند و برنامه‌ریزی لازم را برای ساماندهی و ایجاد امکانات و اسکان مسافران داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه ملایر بر لزوم تشکیل جلسه کمیته‌های تخصصی زیر مجموعه ستاد اجرایی خدمات سفر تاکید کرد و گفت: مستندات و مصوبات این جلسات باید برای دبیرخانه ستاد ارسال شود.

خدابخشیان خواستار نظافت مبادی ورودی شهر‌ها و روستاها، بوستان‌ها و مساجد، نظافت روزانه معابر شهر، تعبیه باکس‌های زباله در معابر، تعیین محل‌هایی برای استقرار چادر‌های مسافران و پاکسازی حاشیه جاده‌ها و علائم و تابلو‌های ایمنی راه‌ها شد.

او گفت: عملکرد مدیران در پایان طرح تابستانه ستاد اجرایی خدمات سفر ارزیابی می‌شود، ملایر با ۲ عنوان جهانی انگور و مبلمان منبت و ظرفیت‌های ویژه گردشگری می‌تواند مقصد بسیاری از مسافران و گردشگران در ایام تابستان باشد.

برچسب ها: مسافران ، خدمات سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.