معاون فنی اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: ۶۲۰ هکتار فضای سبز در استان همدان وجود دارد که نیاز به آبیاری دارند.

مجتبی توتونی گفت: با توجه به تردد بیش از حد و بازی کودکان مانند فوتبال در این فضا‌ها باعث کنده شدن چمن می‌شود هرساله در دستور کار سازمان جریان بهبود فضای سبز مطرح است و امسال به دلیل کمبود آب در کشور و خشکسالی، بنابر الزامی بودن آبیاری بعد از کاشت واکاری چمن‌ها به تعویق افتاده است.

او گفت: ۶۲۰ هکتار فضای سبز در استان وجود دارد که نیاز به آبیاری دارند و حجم بسیار زیادی از منابع آبی را در بر‌می گیرد که تلاش شده است با بهره‌گیری و انجام روش‌های نوین آبیاری در مصرف آب صرفه جویی شود.

معاون فنی اجرایی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری همدان گفت: با شروع فصل تابستان و جنبه گردشگری استان همدان شاهد ورود مسافران زیادی خواهیم بود که چادر زدن این افراد در پارک‌ها و عدم رعایت نکات دستوری باعث آسیب رسیدن به فضای سبز خواهد شد سازمان فضای سبز همدان ممنوعیت چادر زدن در پارک‌ها را ابلاغ کرده است، اما بی توجهی مردم به بنر‌ها و عدم همکاری نیروی انتظامی سبب شده است تا شاهد حجم بالایی از چادر در فضای باز استان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.