نماینده عالی دولت در فارس به وجود سازمان‌های متعدد در حوزه فرهنگ اشاره و بر ارائه الگوی فرهنگی و تقسیم بندی وظایف بین سازمان‌ها تاکید کرد.

دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با مدیرکل و معاونین سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: راهی به جز هم افزایی و ارائه راهکار‌های خلاقانه برای اداره جامعه نداریم؛ بنابراین باید سازمان‌های انقلابی و دولتی در کنار یکدیگر از منابع و پتانسیل موجود استفاده کنند.

او گفت: با هماهنگی می‌توان از تمام امکانات و نهاد‌ها در شهرستان‌ها استفاده کرد از فرمانداری‌ها برای رفع مشکلات در شهرستان‌های استان کمک گرفته شود.

نماینده عالی دولت در فارس گفت: موقوفه عمران مساجد در حال پیگیری است؛ بنابراین مشکلات مصلی‌ها و خانه‌های عالم را ان-شاالله از این طریق پیگیری خواهیم کرد.

استاندار فارس گفت: در برخی از اقدامات، پراکنده کاری در حال انجام است، در مسائل فرهنگی الگویی ارائه شود و در موضوعات مختلف سازمان‌های متولی و مرتبط تقسیم بندی شوند تا شاهد پیشرفت باشیم.

دکتر ایمانیه ظرفیت مناسب مراکز و هیئات مذهبی در استان را مورد توجه قرار داد و بر فعال سازی انجمن اسلامی کارخانجات برای کمک در مسائل اجتماعی تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.