فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری دو شرور سابقه دار که با اخلال در نظم عمومی، نزاع و درگیری، ضرب و جرح عمدی و ایجاد رعب و وحشت، باعث سلب آسایش شهروندان شده بودند خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند "گفت: در پی چندین فقره شکایت از سوی شهروندان در خصوص زورگیری، فروش مواد مخدر و مزاحمت در سطح شهر کاشان توسط دو فرد شرور، مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان قرار گرفت.

او می گوید: ماموران پس از انجام تحقیقات تخصصی و یک سری اقدامات پلیسی سرانجام مخفیگاه افراد شرور را در یکی از محلات شهرستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت:  این متهمان به دلیل چندین مورد ضرب و جرح، چاقوکشی ایجاد رعب و و حشت در بین شهروندان، سرقت و ... تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی شهرستان بود، دستگیری این شرور‌های سابقه دار، موجبات رضایت و خوشحالی شهروندان بخصوص افرادی که توسط وی مورد ضرب و جرح واقع شده و از آنان شاکی بودند را در پی داشت.

این مقام انتظامی با تاکید بر برخورد قاطع و سختگیرانه پلیس با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه گفت: آرامش مردم اولویت پلیس در اجرای ماموریت‌ها و وظایف محوله بوده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.