فرماندار نهبندان گفت: بازدید مسئولین از واحد‌های صنعتی قول‌هایی را به همراه دارد که پیگیر این مسائل خواهیم بود.

پیش از ظهر امروز سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی به همراه فرماندار نهبندان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران شهرستانی و سرمایه گذاران از ۲ واحد تولیدی در شهرک صنعتی نهبندان بازدید کرد.

موسوی مدیر عامل شرکت تولید کنسانتره سنگ آهن پیراکان در این بازدید به بیان برخی مسائل و مشکلات پیش روی این واحد پرداخت و گفت: بار‌های استخراج شده از معادن آهن نهبندان به خارج از شهرستان صادر می‌شود و این در حالی است که این واحد نیاز مبرمی به سنگ آهن معادن شهرستان دارد

او گفت: برای سرمایه گزاری در افغانستان نیز هیأتی اقتصادی به این کشور اعزام کردیم، اما سرمایه گذاری در این کشور سخت است چرا که استفاده از گازوئیل در آن جا با نرخ لیتری ۲۰ هزار تومان مقدور نیست.

اشرفی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: هدف از این بازدید بررسی میدانی مسائل و مشکلات واحد‌ها است که برای رفع این مسائل در شورای معادن و یا ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان حتما تصمیم گیری خواهیم کرد.

او گفت: در اردیبهشت امسال قانونی برای جهش تولید دانش بنیان تصویب و به استانداری‌ها ابلاغ شد که می‌توان از آن نیز برای واحد‌های دانش بنیان بهره برد.

ایروانی فرماندار نهبندان نیز گفت: این دیدار‌ها و بازدید‌ها با هدف شناسایی و رفع مشکلات تولید است که قطعا پیگیر مسائل از طریق مراجع مربوطه خواهیم بود.

او گفت: نگاه ما به تولید یک نگاه دانش بنیان بوده و این شرکت نیز می‌تواند از اقدامات دانش بنیانی در این زمینه استفاده کند.

برچسب ها: سنگ آهن ، صنعت و معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.