سازمان برنامه و بودجه کشور تاکنون افزون بر ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی برای اجرای مصوبات ۲۶ سفر استانی رئیس جمهور از ابتدای دولت، تخصیص داده است.

آقای سعید جغتایی گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، رئیس جمهور به ۲۶ استان کشور سفر استانی کرده که افزون بر ۱۵۶ هزار میلیارد تومان اعتبار از محل منابع عمومی برای اجرای مصوبات این سفرها، تعهد شده است.

 به گفته مشاور رئیس سازمان در حوزه سفر‌های استانی  سازمان برنامه و بودجه پارسال مبلغ ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل منابع عمومی به اجرای مصوبات سفر‌های استانی تخصیص داده که با توجه به میزان کل اعتبار تعهد داده شده در سال ۱۴۰۰ به مبلغ ۱۵ هزار میلیارد تومان، نشان از تخصیص ۱۱۷ درصدی اعتبارات به این مصوبات در پار سال است.

 تعداد استان‌هایی را که تفاهم‌نامه سفر استانی آن‌ها امضا شده، ۲۵ استان است و همچنین مصوبات سفر ۲۰ استان نیز توسط معاون اول رئیس جمهور امضا و ابلاغ شده است.

از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون، رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت در قالب سفر‌های استانی، به ۲۶ استان کشور سفر کرده‌اند و سفر به استان‌های کردستان، ‏ کرمانشاه، ‏ مرکزی، کرمان و همدان نیز در دستور کار دولت قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار