معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان، گفت:قرعه کشی مرحله اول پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ۳۱ خردادماه برای متقاضیان زنجان انجام شد.

شاهین فر گفت: جلسه قرعه کشی مرحله اول ثبت نام پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن ۳۱ خردادماه امسال  در سالن جلسات اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان برگزار شد.

او می گوید: در این جلسه نمایندگان دستگاه‌های نظارتی، استانداری زنجان، صدا و سیمای زنجان، کارگزاری طرح نهضت ملی مسکن، حراست اداره کل و دیگر اعضاء حضور داشتند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این قرعه کشی متقاضیان بین دو سایت پردیس غرب (مهرآرا) و کوی زیتون (زون‌های d۹ و d۱۰) تخصیص پروژه یافتند.

به گفته شاهین فر این قرعه کشی پس از ارسال پیامک برای ۱۰ هزار نفر متقاضی جهت تشکیل پرونده در کارگزاری نهضت ملی مسکن و بررسی مدارک متقاضیان و افتتاح حساب و سپس واریز ۴۰ میلیون تومان واریزی اولیه برگزار شد.

او می گوید: همچنین برای بقیه متقاضیان هم به صورت مرحله‌ای جهت تشکیل پرونده، پیامک ارسال می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهر‌های با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن است.

شاهین فر می گوید: بیش از ۶۰ هزار نفر در استان زنجان در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند و از این تعداد بیش از ۴۳ هزار نفر مربوط به شهرستان زنجان است که در حدود ۱۵ هزار نفر مجرد (دختر و پسر) هم جزء این متقاضیان هستند.

او گفت:  در شهر‌های زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت نیز پیامک تشکیل پرونده به متقاضیان ارسال شده است؛ تشکیل پرونده و پالایش اطلاعات متقاضیان در شهر‌های با جمعیت زیر ۱۰۰ هزار نفر بر عهده اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوده و در این شهر‌ها هم وضعیت متقاضیان واجد شرایط تعیین تکلیف شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان می گوید: متقاضیان بر مبنای متأهل بودن، سن متقاضی، تعداد فرزند اولویت بندی شده و جهت تشکیل پرونده به صورت مرحله‌ای پیامک به آن ها ارسال می‌شود.

شاهین فر می گوید: فرم «ج» تمام متقاضیان متاهل بررسی و در سامانه ثبت نام اعمال شده است و در زمان تشکیل پرونده نیز سابقه مالکیت (استعلام از اداره کل ثبت اسناد و املاک استان) و سابقه ۵ سال سکونت بررسی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.