هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت و استفاده بهینه از ظرفیت جهاددانشگاهی، طرح‌های تابستانی را از اوایل تیرماه آغاز کرده‌ایم و تا اواسط شهریورماه هم ادامه دارد.

حجت الاسلام عزیز رضایی در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس گفت: با همکاری جهاددانشگاهی دوره‌های مهارت آموزشی ویژه سربازان در رشته‌های مختلف برگزار شد که خروجی این دوره‌ها از نظر خود دانش پژوهان، مطلوب بوده و بر کیفیت تدریس اذعان داشتند.

او گفت: بنده خود شخصا سر کلاس‌ها حضور پیدا کردم و خواستار تداوم همکاری گسترده جهاددانشگاهی در حوزه کارکنان وظیفه و خانواده‌ها هستم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد گفت: همچنین در راستای غنی سازی اوقات فراغت و استفاده بهینه از ظرفیت جهاددانشگاهی نیز افتتاحیه طرح‌های تابستانی را از اوایل تیرماه آغاز کرده‌ایم و تا اواسط شهریورماه هم ادامه دارد.

به گفته رضایی، برنامه‌های متنوع فرهنگی، آموزشی، اردویی و فضای مجازی در این طرح گنجانده شده است.

او ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری با جهاددانشگاهی در واقعیت به غنی سازی اوقات فراغت برسیم و نه صرفا آن را پر کنیم.

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد به اقدامات انجام شده در راستای تحقق جهاد تبیین مورد نظر رهبری هم اشاره کرد و بیان کرد: این سازمان با تولید محتوا آستین همت را بالا زده و برنامه‌هایی در دستور کار قرار داده است.

رضایی گفت: برگزاری کلاس قرآن در ماه رمضان، گزارش هفتگی فعالیت‌ها در این حوزه، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری همایش فرماندهان با حضور تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) و ... از جمله این برنامه‌هاست.

او گفت: در دو هفته اخیر نیز فعالیت‌های ویژه‌ای در راستای جهاد تبیین در خصوص سیاست‌های توخالی سران رژیم صهیونیستی، اجرایی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.