آزادسازی تردد خودرو‌های پلاک منطقه آزاد در تالش و آستارا صحت ندارد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: آزادسازی تردد خودرو‌های پلاک منطقه آزاد در تالش و آستارا صحت ندارد و قانون جدیدی در این بخش مصوب نشده است.

مرتضی امینی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان گفت: خودرو‌های با پلاک منطقه آزاد خودرو‌هایی هستند که نمی‌توانند از محدوده تردد و نقاط تعیین شده خارج شوند.

به گفته وی در صورت خروج از محدوده معین، پس از تعیین جرایم سنگین، خودرو توقیف و طبق قانون قاچاق با آن برخورد می‌شود گفت: محدوده تردد خودرو‌ها با پلاک منطقه آزاد انزلی افزایش نیافته است.

وی می گوید در این زمینه هیچ قانون جدیدی هم مصوب نشده و مدتی است خودرو‌هایی با پلاک منطقه آزاد انزلی در تالش و آستارا در حال خرید و فروش بوده و اظهار دارند تردد خودرو‌هایی با پلاک منطقه آزاد در این دو شهرستان مجاز است.

امینی درباره برخی شایعات گفت: مشاهده خودرو‌های پلاک منطقه آزاد انزلی خارج از محدوده تردد، کالای قاچاق محسوب شده و خودرو توقیف و تحویل منطقه آزاد می‌شود؛ پرونده متخلفان نیز خارج از نوبت به تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گیلان  می گوید طبق قوانین موجود محدوده تردد خودرو‌ها با پلاک منطقه آزاد انزلی تا شعاع ۵۰ کیلومتر است لذا ما نیز طبق مصوبه هیئت وزیران عمل می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار