از ابتدای امسال هزار و ۵۷۴ پرونده تخلف در حوزه کالا و خدمات در تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی مختومه شده است.

حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون تنها در بخش کالا و خدمات که مربوط به طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است هزار و ۹۹۵ پرونده تخلف در این بخش تشکیل شده که هزار و ۵۷۴ پرونده مختومه شده است.

او به محکومیت پنج میلیارد و ۲۸۴ میلیون تومانی متخلفان حوزه کالا و خدمات در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین پرونده‌ها مربوط به گران‌فروشی، درج نکردن قیمت‌ها و ارائه نکردن فاکتور خرید به ویژه در طرح مذکور بوده است.

حسن پور گفت: برای تشدید نظارت‌ها و برخورد با متخلفان یک هفته است که طرح پلمب و نصب بنر محکومیت در واحد‌های صنفی استان آغاز شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون هزار و ۵۸۵ پرونده وارد شعب تعزیراتی استان شده و هزار و ۷۱۷ پرونده مختومه شده است.

او گفت: این پرونده‌ها در سه بخش کالا و خدمات، قاچاق کالا و بخش بهداشت، دارو و درمان بوده است.

حسن پور گفت: در این مدت در بخش کالا و خدمات ۷۷۲ پرونده وارده و ۸۵۷ پرونده مختومه شده است که درج نکردن قیمت و ارائه ندادن فاکتور بیشترین میزات تخلفات را به خود اختصاص داد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی به تحقق ۱۱۱ درصدی عملکرد حوزه کالا و خدمات اشاره کرد و گفت: در این بخش محکومین به پرداخت ۴۹ میلیارد و ۷۸۸ میلیون و ۶۰۱ هزار ریال جزای نقدی محکوم شده اند.

او گفت: در بخش قاچاق کالا و ارز نیز ۷۴۸ پرونده وارده و ۷۷۵ پرونده مختومه شده است.

حسن پور میزان محکومیت پرونده‌های قاچاق کالا و ارز را ۲۶۰ میلیارد و ۹۰۶ میلیون و ۳۷۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: تاکنون ۱۰۳ درصد برنامه در این بخش محقق شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: در بخش بهداشت، دارو و درمان نیز از ابتدای اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها تاکنون ۶۵ پرونده وارده و ۸۵ پرونده مختومه شده که عملکرد این حوزه ۱۳۰ درصد و میزان محکومیت نیز ۹۶۲ میلیون ریال گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار