آیین افتتاح دو زمین چمن مصنوعی شهدای بوزی و آبشار بخش مرکزی و بازگشایی مجدد استخر نشاط در شادگان برگزار شد.

مراسم افتتاحیه دو زمین چمن مصنوعی شهدای بوزی و آبشار بخش مرکزی و آیین بازگشایی مجدد استخر نشاط  در شهرستان شادگان برگزار شد.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: این ۲ زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت نفت بهره برداری و به سرانه ورزشی شادگان افزوده شد.

جمال صالح‌زاده می گوید: زمین چمن مصنوعی شهدای بوزی با ۱۳ میلیارد ریال اعتبار در متراژ یکهزار و ۵۰۰ متر مربع در مدت ۶ ماه ساخته و پس از بهره برداری برای استفاده ساکنان این منطقه قرار گرفت.

به گفته او زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال در متراژ یکهزار و ۵۰۰ در روستای آبشار بخش مرکزی احداث و مورد استفاده جوانان این روستا قرار خواهد گرفت.

سرپرست فرمانداری شادگان در ادامه با اشاره به از سر گیری فعالیت استخر سرپوشیده نشاط شادگان گفت: این استخر با شروع بیماری همه‌گیر کرونا تعطیل شد که پس از ۲ سال مورد تعمیر و از امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این مقام مسئول می گوید: امیدواریم با احداث چمن‌های مصنوعی، سالن‌های ورزشی و زمین‌های فوتبال شاهد بالا رفتن سرانه تحرک و سرانه ورزشی و نشاط شادابی و سلامت در شادگان باشیم.

این پروژه‌ها با پیگیری‌های نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، سرپرست فرمانداری شادگان و اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان انجام شده است.

برچسب ها: چمن مصنوعی ، زمین چمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.