‌‌فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از توقیف یک دستگاه تریلی با ۲۵ تن روغن خوراکی قاچاق در بلوچستان خبر داد.

سردار احمد طاهری گفت: ماموران انتظامی شهرستان دشتیاری در راستای طرح مقابله با قاچاق و برخورد با محتکرین و متخلفان اقتصادی کالاهای اساسی و اولیه مردم، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه تریلی باری مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن 25 تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف کردند که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 13 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه راننده متخلف روانه دادسرا شد.

او  به عزم جدی پلیس استان در مقابله با قاچاق ارزاق عمومی و به تأثیر مخرب پدیده قاچاق بر اقتصاد کشور از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اختیار پلیس قرار دهند.

توقیف 46 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در شمال استان

سردار طاهری گفت: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان زاهدان مستقر در ایستگاه بازرسی "شهید غفاری" و رزمندگان یگان تکاوری "107 قرارگاه عمار" پلیس استان در راستای اجرای طرح مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل خودروهای عبوری در محور زاهدان- نهبندان دو دستگاه کشنده حامل سوخت قاچاق را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموران در بازرسی از نفتکش‌های توقیفی 46 هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع کشف کردند. که در این رابطه دو فرد متخلف دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار