برگزاری نشست هماهنگی میان خبرنگاران و مسئولان محلی طالبان در لوگر

مسئولان محلی طالبان در نشستی با خبرنگاران در ولایت لوگر از مصونیت روزنامه نگاران و دسترسی به موقع آنان به اطلاعات اطمینان داده و تعهد سپردند که در رشد و پیشرفت رسانه های این ولایت همکاری خواهند کرد.

 مطیع الله سرور نماینده انجمن ژورنالیستان آزاد لوگر در این نشست هماهنگی با مسئولان محلی و دسترسی به موقع خبرنگاران به اطلاعات را نیاز جدی جامعه رسانه ای دانسته و به دوام چنین نشست ها در سطح کشور تاکید کرد.

مسئولان رسانه های محلی در این ولایت از مسئولان محلی طالبان خواستند تا در صرفیه برق، معافیت از جرائم مالیاتی و سهولت  دسترسی به معلومات همکاری کنند.

حجت الله مجددی رئیس انجمن ژورنالیستان آزاد افغانستان از همکاری ادارات محلی در ایجاد فضای مصون و ارائه معلومات برای خبرنگاران و رسانه ها اظهار تشکر کرده، از تلاش های رهبری انجمن در رفع مشکلات رسانه ها و خبرنگاران و ایجاد هماهنگی بین رسانه ها و مسئولان در سطح کشور یاد نمود و تعهد سپرد که در رفع مشکلات خبرنگاران و رسانه ها تلاش خواهد کرد.

در این نشست، قاضی صمیم رئیس اطلاعات و فرهنگ طالبان در ولایت لوگر از مصونیت کاری و حق دسترسی به اطلاعات برای خبرنگاران و رسانه ها اطمینان داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.