معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از افزایش میزان مراجعه بیماران مبتلا به کووید – ۱۹ به بیمارستان‌های خوزستان خبر داد.

 حبیب حب بر به روند مراجعه بیماران سرپایی کووید به بیمارستان‌های خوزستان اشاره کرد و  گفت: در هفته بیست و یکم این پیک، ۳ هزار و ۲۳۰ نفر و در هفته بیست و دوم (هفته گذشته) ۳ هزار و ۲۵۳ بیمار به بیمارستان‌های خوزستان مراجعه کردند بنابراین تعداد مراجعه‌کنندگان سرپایی کمی افزایش یافته است.

او ادامه داد: در این مدت تعداد بیماران بستری مبتلا به کووید - ۱۹ در بخش‌های عادی و ویژه بیمارستان‌های خوزستان از ۵۹ نفر به ۶۱ نفر رسیده است.

به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز؛ تعداد موارد فوتی نیز از سه نفر در هفته بیست و یکم به یک نفر در هفته بیست و دوم رسیده است.

این مقام مسئول گفت: در هفته بیست و یکم یک بیمار اینتوبه و در هفته بیست و دوم پنج بیمار اینتوبه در بیمارستان‌های خوزستان بستری بوده‌اند.

آقای حی برمی گوید:  در حال حاضر ۱۳.۴ درصد از ۱۱۹ تخت عادی اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید - ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان اشغال است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: ۱۵.۹ درصد از ۶۹ تخت ویژه اختصاص داده شده به بیماران بزرگسال مبتلا به کووید – ۱۹ در بیمارستان‌های خوزستان نیز اشغال هستند.

این مقام مسئول گفت: در بیمارستان کودکان ابوذر نیز ۱۴ تخت عادی و ۱۳ تخت ویژه به کودکان مبتلا به کووید - ۱۹ اختصاص داده شده که ۱۴.۲ درصد تخت‌های عادی اشغال هستند و میزان اشغال تخت‌های ویژه کودکان نیز صفر است.

هم اکنون ۲ شهرستان خوزستان در وضعیت زرد و ۲۵ شهرستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.