سفیر چین در فلسطین، از کمک مالی جدید کشورش به ارزش یک میلیون دلار به آنروا خبر داد.

قوا وی، سفیر چین در فلسطین، اعلام کرد که کشورش کمک مالی جدیدی به ارزش یک میلیون دلار آمریکا به آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد برای آوارگان فلسطینی موسوم به «آنروا» برای سال ۲۰۲۲ پرداخت کرده است.

سفیر چین توضیح داد: «چین در سال‌های اخیر کمک‌های مالی و بشردوستانه متعددی از جمله کمک‌های پزشکی مرتبط با واکسن‌های ضد ویروس کرونا به فلسطین ارائه کرده است».

قوا وی همچنین بر حمایت پکن از فلسطین و دستیابی به راه حل عادلانه و فراگیر در موضوع قضیه فلسطین و همچنین حمایت از فعالیت آنروا از زمان تأسیس آن در دهه ۱۹۴۰ تاکید کرد.

آنروا بیش از ۷ دهه است به حدود ۶ میلیون پناهنده فلسطینی در کرانه باختری و نوار غزه در زمینه‌های آموزشی، بهداشتی، امدادی و توانمندسازی کمک می‌کند.

پیشتر، نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در نشست کمک به آژانس آنروا تاکید کرد دمشق در حمایت از مردم فلسطین و احقاق حقوق مشروع آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۰۱ آبان ۱۴۰۱
بیچاره ها خودشون کارتن میخورند وپولشونو جمع میکنند ولی یک میلیون دلار کمک کردن عجب آدمهای دست ودل بازبند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۰۴ تير ۱۴۰۱
چین خواسته فلسطین رو تحقیر کند : چون با یک میلیون دلار حتی پفک هم نمیشود برای بچه های غزه و یا نوار باختری خرید.پس خوشحالی ما جنبه مسخره ای دارد.
Iran (Islamic Republic of)
شیعه علی
۲۱:۰۳ ۰۴ تير ۱۴۰۱
چین اسرائیل رو به رسمیت شناخته و ده ها طرح اقتصادی رو داره تو اسرائیل پیاده می کنه و گفته مخالف نابودی اسراییله . برای رد گم کنی یه ذره پول به فلسطین قرض داده اونم فقط ۱ میلیون دلار که باهاش حتی نمی شه سه چهار تا تریلی خرید . واقعا این چینیا دارن مارو بازی میدن . از مسلمانان برای اهداف خودشون سوء استفاده می کنن . اگه طرفدار مسلمانان هستن علاوه بر محکوم کردن اسرائیل، نسل کشی مسلمان اویغور در چین رو هم متوقف کنن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۰۴ تير ۱۴۰۱
خوشحال نشید با ایران حساب میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۰۴ تير ۱۴۰۱
در مورد چیزی که مطمئن نیستی حرف نزن و قضاوت نکن ،،،،،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۱
از جیب خودمونه
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۶:۲۰ ۰۴ تير ۱۴۰۱
کاش اطلاعاتتی داشتی بعد هر حرفی رو میزدی
آخرین اخبار