مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت : اختلال موجود در شبکه تلفن ثابت برخی مشترکان آبادان برطرف و فعالیت خطوط دوباره از سر گرفته شد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه تلفن ثابت برخی مشترکین مرکز شهید ذوالفقاری آبادان که به علت سرقت و تخریب کابل یک هزار زوجی زیر زمینی دچار اختلال شده بود، پس از تامین و ترمیم کابل آسیب دیده، دوباره راه اندازی و برقرار شد.

به گفته او این سرقت در طول ۴۵۰ متر از کابل مخابراتی در مسیر کانال شطیط به سمت بیمارستان ۱۷ شهریور صورت گرفته بود که با پیگیری مسئولان مخابراتی منطقه و اعزام نیرو‌های فنی به محل خرابی مرمت و بازسازی شد.

این مسئول گفت: در عملیات ترمیم کابل مخابراتی انجام شده ارتباط شبکه تلفن ثابت در محدوده مرکز شهید ذوالفقاری از جمله بیمارستان ۱۷ شهریور، چندین مدرسه و بخشی از مشترکین در مناطق اطراف دوباره به حالت عادی بازگشت و حالت پایدار گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان به ضرورت پایداری خطوط مخابراتی در ارائه خدمات بهتر به شهروندان اشاره کرد و گفت: برای جلوگیری از توقف فعالیت‌ها مردم نیز با مشاهده هرگونه رفتار مشکوک نسبت به تخریب و سرقت تجهیزات مخابراتی که متعلق به همه مردم است، موضوع را به سرعت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند تا این گونه شاهد اختلال در ارتباطات این شهرستان نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.