شهروندان اسدیه از نبود جایگاه CNG در این شهر گلایه دارند که به گفته مسئولین، سرمایه گذاران باید برای احداث جایگاه اقدام کنند.

چند سالی است که دوگانه سوز کردن خودرو‌ها مورد توجه بسیاری از رانندگان قرار گرفته است.

رانندگان شهر اسدیه که خودرو‌های دوگانه سوز دارند از نبود جایگاه CNG در این شهر گلایه‌مند هستند.

حسینی یکی از شهروندان شهر اسدیه شهرستان درمیان گفت: خودرو‌های زیادی وجود دارند که دوگانه سوز هستند، اما نمی‌توانند در اسدیه که مرکز شهرستان است، سوختگیری انجام دهند.

رحیمی دیگر شهروند اسدیه نیز گفت: پیگیری‌هایی را خود مردم برای احداث جایگاه CNG انجام داده اند، اما هنوز به نتیجه نرسیده است و مجبور هستیم برای سوختگیری به جا‌های دیگری غیر از شهر خودمان برویم.

سرمایه گذار بیاید، استقبال می کنیم

برای پیگیری مشکل نبود جایگاه عرضه – در اسدیه با مردانی مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفتگو کردیم.

مردانی گفت: احداث جایگاه عرضه سوخت CNG بر عهده شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی نیست بلکه اعطای مجوز به سرمایه گذار از طریق این مجموعه صورت می‌گیرد.

او گفت: علاوه بر درمیان در شهرستان زیرکوه نیز با چنین مشکلی مواجه هستیم و از طرح سرمایه گذارانی که برنامه کاملی داشته باشند استقبال می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


مردانی گفت: تاکنون حدود ۸ سرمایه گذار و داوطلب برای احداث جایگاه CNG از سوی فرمانداری شهرستان درمیان معرفی شده اند.

مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: استعلامات لازم از طرح و نقشه این افراد انجام شده، اما به دلیل وجود مشکل در طرح ها، موافقت با احداث جایگاه CNG صورت نگرفته است.

در صورتی که متقاضیان طرح و برنامه مدون و قابل قبولی داشته باشند، می‌توانند جایگاه CNG را احداث کنند تا مردم از آن بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار