امام‌جمعه کنارتخته و کمارج از توابع شهرستان کازرون جمعه پس از استقبال پرشور مردمی معارفه شد.

در این مراسم که با حضور مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس، امام‌جمعه کازرون، معاون فرماندارویژه کازرون و جمعی از مردم ولابتمدار بخش کنارتخته وکمارج برگزار شد، حجت الاسلام حسن ساریخانی با حکم حجت الاسلام  محمدجواد حاج علی اکبری  ریس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور  به عنوان امام جمعه جدید بخش کنارتخته وکمارج معرفی شد.
در این مراسم از تلاش‌های پنج سال گذشته حجت الاسلام یوسف جعفری امام جمعه سابق قدردانی شد.

حجت‌الاسلام حاجی پور مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس در این مراسم گفت: نماز جمعه یک نهاد اجتماعی متصل به ولایت است و بر همین اساس نقش مردم و مومنین به ویژه جوانان عزیز انقلابی در اعتلای نهاد نماز جمعه، نقش برجسته محسوب می شود.

او گفت: مسئولیت ویژه امام جمعه به عنوان فرمانده قرارگاه فرهنگی شهر، به خط کردن همه ظرفیت ها و راهبری و هدایت همه آنها در راستای عمل به ماموریت های فرهنگی و اجتماعی است.

حاجی پور در کنار مأموریت مهم تقویت جبهه انقلاب فرهنگی به ویژه جوانان مومن و انقلابی، مسئولیت گفتمان‌سازی،  توجه ویژه به استفاده از ظرفیت شبکه نورانی مساجد ، آموزش و پرورش و خانواده، به عنوان سه نهاد برتر در تعلیم و تربیت و کادرسازی ، نیز بر دوش امام جمعه در گام دوم انقلاب و در دوره تحول و تعالی است.

مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس شور انقلابی و معرفت عمیق دینی مردم کازرون و کنارتخته را از خوبی های خطه جنوب دانست و آن را میراث ماندگار شخصیت های بزرگی چون رئیس علی دلواری، مرحوم آیت الله فال اسیری و مرحوم آیت الله سید عبدالحسین لاری و دیگران در تاریخ منطقه جنوب برشمرد.

شهرستان کازرون در   ۱۲۰ کیلومتری غرب شیراز واقع  شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار