موسوی فرد گفت: دولتمردان و مردم بدانند تا زمانی که مهار گرانی اتفاق نیفتد اگر شب و روز خدمت صادقانه انجام شود، این تلاش به چشم نمی‌آید.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه گفت: بخش قابل توجهی از کار در این زمینه به دستگاه قضاء مربوط می‌شود؛ اگر نظارت به گونه‌ای باشد که اجناس به قیمت‌های تعیین شده به فروش برسند مردم امیدوار می‌شوند.

او قوه قضاییه را ایستگاه پایانی مبارزه با فساد دانست که باید به گونه‌ای عمل کند تا خلافکار از شنیدن نام این دستگاه تنش بلرزد و جرات نکند در جامعه دینی و اسلامی ما خلاف کند.

آقای موسوی همچنین سایه عدالت گستر دستگاه قضا را به گونه‌ای عنوان کرد که همه مردم در سایه ایجاد عدالت نظام اسلامی قرار بگیرند و احساس امنیت و آرامش کنند.

خطیب جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود به «زحمات انقلاب» اشاره کرد و عملکرد آن را مثبت ارزیابی کرده و یادآور شد اگر گرانی‌ها مهار نشود، سفره تنگ شود و مقایسه انجام شود، هر چه کار و تلاش شود به نظر کمتر می‌آید.

این مقام مسئول به بالا رفتن قیمت اجاره خانه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: امروزه تعداد قابل توجهی از عزیزان محروم به دلیل نداشتن پول برای اجاره خانه اثاث به دست هستند. صاحبخانه‌ها در پیشگاه خداوند چه جوابی می‌دهند؟ بنابراین باید مردم رحم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار