مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ساخت ۹۰۰ واحد مسکن روستایی برای طرح نهضت ملی مسکن در روستاهای علی آبادکتول هدف گذاری شده است.

سید محمد حسینی در جلسه شورای مسکن شهرستان علی آبادکتول گفت: با پیگیری های انجام شده دو هزار سهمیه  احداث مسکن روستایی به  افراد کم درآمد استان تعلق گرفت.

او گفت: این سهمیه به افرادی که در دهک‌های پایین قرار دارند و تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و از حداقل حقوق بهره‌مند هستند تعلق می‌گیرد.

مدیر کل بنیاد مسکن گلستان گفت: از طریق سهمیه، این جامعه هدف می‌توانند از کمک‌های بلاعوض ۵۰ میلیون تومانی و ۱۰ تن سیمان و دو هزار و ۲۰۰ کیلوگرم میلگرد رایگان در کنار تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله بهره‌مند شوند.

او با اشاره به روستا‌های محروم واقع در علی آبادکتول گفت: برخی روستا‌های این شهرستان  محروم هستند و نیاز به حمایت بیشتری برای احداث و تکمیل واحد‌های مسکونی دارند و تلاش داریم تا این افراد شناسایی شده را حمایت و صاحب خانه کنیم.

حسینی گفت: در روستا‌های این شهرستان ۹۰۰ واحد مسکونی روستایی در راستای جهش تولید مسکن و طرح نهضت ملی مسکن هدف گذاری شده است.

او گفت: با توجه به اینکه چند ماه بعد وارد فصل سرما خواهیم شد مهمترین توصیه ما این است که افراد  برای دریافت تسهیلات بانکی و اخذ پروانه ساخت  اقدام کنند تا قبل از پایان سال این واحدها به بهره برداری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.