سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هر مربی دوست دارد در تیم‌های استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی کار کند و این موضوع برای من هم باعث افتخار است.

جواد نکونام گفت: هرکسی دوست دارد مربی تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس یا تیم ملی شود و این موضوع برای من هم باعث افتخار است. از آجورلو، مدیرعامل باشگاه  استقلال تشکر می‌کنم که من را قابل دانست و با هم صحبت کردیم، اما ترجیح دادم به روش و شکلی که مد نظرم قرار دارد کارم را جلو ببرم. من اصلا دوست ندارم وارد کاری شوم که خدای نکرده شرایط استقلال یا فولاد را به هم بریزم. استقلال تیم بزرگی است و فصل قبل هم نتایج خوبی گرفت و از کودکی هوادار این تیم بودم.

باشگاه استقلال تهران قبل از اینکه ساپینتوی پرتغالی را به خدمت بگیرد با چند مربی ایرانی از جمله جواد نکونام وارد مذاکره شد، اما به دلیل برخی مشکلات نکونام تصمیم گرفت تا در فولاد بماند و به استقلال نیاید.

غفوری خودش دوست دارد در استقلال بماند

ما در باشگاه فولاد سعی می‌کنیم با توجه به خواسته‌های باشگاه بازیکن بگیریم. در این مدت با یکی ۲ بازیکن صحبت کردیم، حتی با وریا غفوری هم مذاکراتی داشتیم و خیلی دوست داشتم او را به خدمت بگیریم. به هر حال اگر شرایط غفوری خوب باشد، دوست دارم در استقلال بماند، زیرا خودش واقعا به این تیم علاقه دارد.

وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران چندی پیش اعلام کرد که این باشگاه هنوز با او در خصوص تمدید قراردادش برای فصل بعد صحبت نکرده و گفت اگر من را نمی‌خواهند به صراحت به من  اعلام کنند.


بیشتر بخوانید


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار