نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری این دو شهرستان با برگزاری جشنواره‌های مختلف باید به میهمانان، مسافران و گردشگران داخلی و خارجی شهرستان معرفی شود.

علی زنجانی در پنجمین جشنواره گیلاس شهرستان اشنویه می گوید: برگزاری موفق این جشنواره  باعث معرفی ظرفیت‌های گردشگری منطقه به علاقمندان می‌شود.

زنجانی گفت: برگزاری جشنواره‌های محلی به توسعه گردشگری می‌انجامد و باعث رونق حضور گردشگران و سرمایه گذاران در نقاط کمتر شناخته شده می‌شود.

نماینده مردم نقده و اشنویه با بیان اینکه در سال‌های آینده این جشنواره باید به صورت گسترده تری برگزار شود،گفت: به غیر از حضور گردشگران، حضور موثر فعالان اقتصادی و بخش خصوصی می‌تواند زمینه توسعه دیگر بخش‌ها را در این مناطق فراهم کند.

زنجانی با اشاره به تولید انواع محصولات باغی در این منطقه گفت: با توجه به محدودیت‌هایی که در زمینه صادرات وجود دارد ایجاد صنایع تبدیلی از نقش مهمی برخوردار است و ما از سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این امر دعوت می‌کنیم.

زنجانی می گوید: این منطقه از پتانسیل‌های بسیار خوبی برای امر گردشگری برخوردار است که در این راستا تبدیل آن به منطقه نمونه گردشگری پیگیری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.