نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: رعایت عدالت، جلوگیری از هدر رفت بیت المال و تلاش برای حل مشکلات جامعه، موجب رضای خداوند و مردم است.

نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در نشست شورای اداری استان، واگذاری امانت به اهل آن را اصلی مهم در واگذاری مسوولیت‌ها دانست و گفت: حفظ امانت مردم، از اموال تا اسرار، عمل به تکالیف شرعی و استفاده درست از داشته‌ها، نشانه مسوولیت پذیری انسان است.

به گفته آیت الله رسول فلاحتی، باید از این زمان به بهترین شکل استفاده کرد و به رغم داشتن گرایش‌ها و سلیقه‌های گوناگون سیاسی، با وفاق و همگرایی برای حل مشکلات مردم و جامعه گام‌های موثری برداشت.

رعایت عدالت، جلوگیری از هدر رفت بیت المال و تلاش برای حل مشکلات جامعه، مهم‌ترین راه‌های رسیدن به رضای خداوند و رضایتمندی مردم است.

استاندار گیلان هم در این نشست، ساماندهی زباله و پسماند را یکی از مهمترین برنامه‌های استان دانست و گفت: اجرای درست طرح تفکیک زباله از مبدا، به عنوان راهکاری اساسی برای حل مشکل زباله باید در دستور کار فرمانداران و شهرداران قرار گیرد.

به گفته اسدالله عباسی، ساماندهی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت، مدیریت بهینه آب در بخش کشاورزی، استفاده بهینه از سواحل و نظارت بر اجرای درست طرح‌های سالم‌سازی دریا، بازرسی و نظارت بر بازار، برقراری محیطی امن برای سرمایه گذاری در استان، کمک به شرکت‌های دانش بنیان و مدیریت استفاده بهینه از انرژی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی از دیگر برنامه‌های مهم استان است.

در مسیر حرکت این قطار، همدلی و وفاق، استفاده از نیرو‌های جهادی و تلاش شبانه روزی مهم‌ترین راهکار‌های بهره مندی بهینه از ظرفیت‌های بسیار گیلان و رسیدن به مقصد درست محسوب می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ و افزایش تعامل مدیران اجرایی و نمایندگان برای حل بهینه مشکلات مردم و جامعه به ویژه در بخش معیشت، تشکیل کارگروه‌های مشترک اجرایی و تقنینی را برای پیشبرد برنامه‌های کلان استان، راهکاری مناسب و کاربردی است.

به گفته سیدکاظم دلخوش، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با تکیه بر منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک به اجرای درست برنامه‌های دولت، برای استفاده بهینه از ظرفیت‌های استان و رسیدن به مقاصد و اهداف برنامه ریزی شده گام برخواهند داشت.

آقازاده و محمدرضا احمدی سنگری، از نمایندگان مردم رشت و خمام، خلیل بهروزی فر، نماینده مردم فومن و شفت و ابراهیم نجفی، نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس شورای اسلامی هم نظرات و راهکار‌های خود را در مورد حل مشکلات و رسیدگی به دغدغه‌های گوناگون حوزه‌های انتخابی خود و برنامه‌های کلان استان بیان کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.