سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت : کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با تعرفه دولتی راه‌اندازی شد.

سید محمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان در آیین افتتاحیه پروژه‌های بهداشتی، درمانی شادگان گفت: کلینیک دندانپزشکی بیمارستان شهید معرفی‌زاده این شهرستان با تعرفه دولتی در ۲ نوبت صبح و عصر راه اندازی شده است.

به گفته او برای راه اندازی و تجهیز این کلینیک سه واحدی هشت میلیارد ریال هزینه شده است و قرار است در صورت تامین اعتبارات لازم به زودی بخش‌های دیالیز، زایشگاه و اتاق عمل بیمارستان شهید معرفی زاده شادگان نیز فعال شود.

این مسئول گفت: امروز ۲ پروژه احداث پایگاه فوریت‌های پزشکی و پانسیون پزشکان بوزی و همچنین خانه‌های بهداشت بوزی سیف و بوزی با مجموع اعتبار هفت میلیارد ریال به مرحله بهره برداری رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پایان عملیات اجرایی ساخت مرکز بهداشتی و درمانی دریسیه نیز خبر داد و گفت: امید است با همراهی مسئولان محلی و کشوری در آینده نزدیک بیمارستان جدید شادگان کلنگ‌زنی شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید ناصری‌نژاد، نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: مرکز بهداشتی، درمانی دریسیه نیز بعد از تجهیز کامل به بهره‌برداری رسمی می‌رسد، اما با وجود بهره برداری شدن از پروژه‌های تازه عقب‌ماندگی شهرستان شادگان در حوزه بهداشت و درمان، این منطقه نیاز به توجه ویژه دارد.

بنا به گفته‌های او با توجه به بالا بودن جمعیت روستایی شادگان و مسافت زیاد آن‌ها به مرکز شهر بسیاری از شهرونان برای درمان مجبور به مراجعه به شهر‌های اطراف می‌شوند و افزایش توسعه ساختمان، تجهیزات و نیروی انسانی در این زمینه نیاز دارد.

جمال صالح‌زاده، فرماندار شادگان هم نگاه ویژه دولت مردمی به مناطق محروم را جرقه امیدی برای بهبود شرایط بهداشت و درمان این شهر خواند که با همکاری مسئولان در دانشگاه علوم پزشکی آبادان به تحقق آن کمک می‌شود.

در آیین افتتاح پروژه‌های جدید بهداشت معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان، مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان، بخشدار مرکزی شادگان و بخشدار دارخوین نیز حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.