مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان اصفهان شاهد وزش باد شدید تا شدید، توفان لحظه‌ای و خیزش گردوخاک خواهیم بود.

منصور شیشه‌فروش با تشریح وضعیت جوی استان اصفهان در ۲۴ ساعت آینده گفت: تا اواخر امروز در مناطق شرق و جنوب شرق استان شاهد وزش باد شدید تا شدید، توفان لحظه‌ای، خیزش گردوخاک، کاهش کیفیت هوا، کاهش دید افقی خواهیم بود.

در این شرایط جوی احتمال بروز آسیب به سازه‌های موقت، تابلوها. درختان و اختلال در تردد در محور‌های مواصلاتی نیمه شرقی و محور‌های اصفهان، نائین، یزد به علت کاهش دید وجود خواهد داشت.

او می‌گوید: از مردم تقاضا داریم به علت کاهش دید اصول ایمنی را در تردد جاده‌ای رعایت و از فعالیت‌های کوهنوردی و تردد‌های جاده‌ای در مناطق شرق استان تا ۲۴ ساعت آینده اجتناب کنند.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تمام عوامل امدادی در مناطق شرقی استان اصفهان آماده‌باش هستند و به شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و دهیاری‌های منطقه شرق استان تاکید شده است سازه‌های موقت، المان‌های ناپایدار شهری و جاده‌ای و تأسیسات کشاورزی را در برابر تندباد و گردوغبار محلی با رعایت اصول حفاظتی و بهداشتی استحکام ببخشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.