در نخستین روز هفته قوه قضائیه، رئیس کل و مدیران قضایی استان البرز با حضور در «مسجد مهدویه» کرج با ۳۰۰ نفر از مراجعان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس کل دادگستری البرزگفت: در این دیدار مردمی که بیش از دو ساعت به طول انجامید جمعا با نزدیک به ۳۰۰ مراجعه کننده دیدار و درخواست‌های قضایی آن‌ها توسط معاونان دادگستری، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی، دادستان عمومی و انقلاب کرج و معاونان وی مورد رسیدگی قرار گرفت.

او می گوید: «ارتباط وثیق مسئولان قضایی با مردم» یکی از راهبرد‌های ۱۵ گانه تبیین شده توسط رئیس قوه قضاییه در ابتدای سال جاری است که در مجموعه قضایی استان با برنامه‌ریزی انجام شده توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم و مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری البرز، این دیدار‌ها به صورت منظم برگزار می‌شود.

فاضل هریکندی گفت: در دیدار امروز مشکلات ۳۰۰ نفر از مراجعان توسط مدیران دادگستری کل استان مورد بررسی قرار گرفت و در هفته گذشته نیز در «مسجد المهدی» در دیداری که بیش از سه ساعت به طول انجامید و با استقبال کم نظیر شهروندان کرجی همراه بود مشکلات ۳۵۰ نفر از مراجعه کنندگان استماع و دستورات قضایی لازم صادر شد؛ در یک هفته اخیر مجموعا ۶۵۰ دیدار مستقیم و رودرو با حضور در مساجد کرج با مردم انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.