رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی به‌دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستا‌ها جهت محرومیت‌زدایی است.

سردار محمد زهرایی گفت: ما امروز به‌دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در روستاها هستیم تا با محرومیت‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم در روستاها، زمینه‌های حیات مجدد روستاها را فراهم کرده و به تولیدات کشاورزی رونق دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور به اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها اشاره کرد و گفت: نهضت آبرسانی به روستاها، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده‌های روستایی در کنار فرهنگسازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت‌های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور است.

به گفته او، شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بارهای زمین مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می‌دارد.

زهرایی می گوید: برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کارها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود.

او گفت: لازم است مدل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا تبدیل شود تا با انقلاب در اقتصاد، شاهد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور می گوید: تفکر لیبرالی برخی مدیران در سال‌های گذشته منجر به خالی شدن روستاها و افزایش مهاجرت به شهرها و به‌ دنبال آن افزایش حاشیه‌نشینی شده است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.