رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: اصناف این شهرستان برای اجرای بهینه طرح اصلاح ارز ترجیحی نیازمند حمایت دولت سیزدهم و مسوولان و دست اندرکاران ذیربط هستند.

هادی ایزدی گفت: اصناف به عنوان نبض تپنده اقتصاد و بازار گناباد از ارکان مهم اجرا و تحقق این طرح هستند و مشارکت موثر آن‌ها لازمه موفقیت این طرح است.

او گفت: همان گونه که دولت سیزدهم با پرداخت یارانه‌های حمایتی و نقدی برای کاهش تبعات این طرح از مردم حمایت می‌کند با توجه به نوسانات متعدد قیمت‌ها و افزایش تورم باید با پرداخت تسهیلات اصناف را هم مورد حمایت قرار دهد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناباد گفت: نوسانات زیاد قیمت‌ها و افزایش قیمت کالا‌ها و خدمات به دنبال اصلاح ارز ترجیحی فشار‌های زیادی هم بر اصناف وارد می‌کند و اگر دولت اصناف را حمایت نکند با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد.

ایزدی گفت: اجرای بهینه اصلاح ارز ترجیجی نیازمند مشارکت موثر و هدفمند آحاد مردم و اصناف و بخش‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی است و برای نقش آفرینی بیشتر اصناف به عنوان پیشانی و یا پیشقراول این طرح باید با تدوین بسته‌های حمایتی راهکار مشخصی برای حمایت از آن‌ها ارایه کرد.

او گفت: در سایه حمایت‌های دولت سیزدهم از اصناف این قشر بهتر می‌توانند در اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی مشارکت داشته باشند و تبعات آن بر این قشر کاهش می‌یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.