نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای بهبود وضعیت راه های خراسان جنوبی نباید تنها به اعتبارات ملی تکیه کرد بلکه می توان از ظرفیت های استانی نیز استفاده کرد.

حجت الاسلام نصیرایی در گفتگوی ویژه خبری گفت: بخش قابل توجهی از منابع در کشور بر اساس شاخص جمعیت توزیع می‌شود و موضوع مورد بحث نمایندگان در مجلس شورای اسلامی با دولت‌ها سر همین امر است که در استان هایی مانند خراسان جنوبی در مقایسه با وسعتی که دارند جمعیت کمتری زندگی می کنند و همین امر باعث شده از تخصیص منابع ملی عقب بمانند.

او گفت: باید توجه جدی تری به مناطق کم برخوردار مانند خراسان جنوبی در زمان تخصیص اعتبارات داشت؛ بالغ بر یک سوم اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان به راه‌ها اختصاص یافته است.

حجت الاسلام نصیرایی گفت: اما نه باید تنها به منابع دولت اتکا کرد بلکه تدابیر خاصی باید صورت گیرد، از استاندار گرفته تا سایر مدیران استانی می توانند برای حل این مکشل از ظرفیت‌های مختلف استفاده کنند.

نماینده مردم فردوس، طبس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون از ظرفیت مجموعه معادن استان در زمینه راه ها چه مقدار استفاده شده است؛ در شهرستان طبس معادنی وجود دارد که در سال بیش از میلیاردها تومان درآمد دارند و باید بخش قابل توجهی از این درآمد خرج زیرساخت‌های همان منطقه شود.

او گفت: در مسیر‌های طبس - یزد، دیهوک و عشق آباد مجوز‌های لازم برای شروع عملیات‌های عمرانی و ساخت و ساز راه ها داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.